Reklamacje

Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody – odpowiedni formularz posiada Kurier.

Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia – Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.

Wady win są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Jeśli masz wątpliwość, czy zawartość zakupionej przez Ciebie butelki nadaje się do spożycia, skontaktuj się z nami. Reklamować możesz również przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. W Hurt Online gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.

JAK PRZEBIEGA PROCES REKLAMACJI?

1. Zgłoszenie

Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na (22) 243 28 80 lub napisz na hurtonline@mkondrat.pl wpisujac w tytule wiadomości numer zamówienia oraz załączając wypełniony formularz reklamacji.

2. Ekspertyza

Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.

3. Rozwiązanie

W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę.